MÅ BRA!!

Heeey snuttar :) hur mår ni? jag mår bra, va en kort dag i skolan idag, vi va på må bra mässan i älvsjö. det va en mässa för handikappade där man fick läsa om massa företag, höra på föreläsningar, se hur handikappade har det, rullstolstävling o så. det va jätte trevligt, speciellt när linda hammar från en annan del av köping hade föreläsning, hon är sååå härlig, älskar henne. hon är så positiv och glad :) när det va slut så tog vi några heliumballonger som emma hade hittat vid ett stånd, så gick vi ut och spelade in en fett rolig video när vi pratar med helium hahahah. ska lägga upp den så får ni se :) sen åkte vi hem. jag ska möta sanna i globen kl 4 sen ska vi kolla lite där sen åkte in till stan, kolla runt, fika o så :) ska bli mysigt! sen ikväll måste jag plugga. igår var det också en bra dag efter skolan så mötte jag annika i stan, vi gick runt och kollade i massa affärer och på stadium åkte vi runt på varsin skateboard och ni skulle sett när annika ramla hahah klockren! hon åkte och så booom ramla hon och skateboarden åkte iväg långt haha! sen gick vi till buttericks och kollade på lite roliga saker där. vi åt varsin kulglass och sen bjöd annika mig på middag på en mongolisk restaurang, vi åt asiatisk buffé, jätte gott :) satt o prata o hade jätte mysigt. sen åkte vi till mig, kollade på film och sen sov vi. så har mina 2 dagar sett ut. love


Igår:










Idag:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0