Memories never die

Heeey :) whats good? jag mår bra, lite trött efter dansen bara. har varit fett nere idag, helt deprimerad och trött.. gjorde inget i skolan, ba satt där o frös och önskade att jag va en bebis igen så att nån kunde krama om mig och ge mig nappflaskan. på tal om bebisar, min lärare maria har nyss fått barn och hon kom med henne till skolan idag, hon är 3 månader och heter klara, sååå söt och jag fick hålla henne.. ojojoj den känslan att hålla en såå liten snutt. man får tårar, så underbart härligt! men annars har dagen funkat, den kändes lång. men efter skolan fick jag och sanna skjuts till stan av emma och hennes kompis. fett najs :) vi gick runt en stund och kollade sen pallade vi inte mer så åkte hem till mig. jag åkte till dansen efter ett tag och det va hur kul som helst. känner verkligen att jag börjar lära mig nu och höfterna rullar bättre än nånsin ;) i love it! nu har jag duschat, snart föna håret sen sova. igår var jag med sanna, en nära kompis som jag inte har träffat på flera flera månader. va jätte kul o träffa henne :) vi gick runt i stan och shoppade massa fint sen tog vi en fika och sen åkte vi hem till mig, kolla på gamla bilder och videoklipp sen sov vi. yes, det va allt från mig. goodnit :) love







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0