My birthday party 2nit!!

Goodmorning :D hade ni det kul igår? det hade iaf jag! var ute med emma, feli, hanna, sofia, linda, mm. först va vi på nivå och drack sen åkte vi vidare till stan där vi gick till mango bar och det va huuur lång kö som helst. asså den gick runt huset o grejer. vi fick stå där typ en timme sen blev vi insläppta som vip på nån kände nån där som jobbade. så det va ju najs :) när vi kom in så var det 2 dansgolv och det ena hade bra musik, rnb, hiphop och dancehall. det va där vi va ;) vi dansade heeela kvällen hade fett kul! var kvar till typ halv 3 sen gick jag och linda. jag åkte hem på en gång och soov. asså jag va så trött och hade fett ont i fötterna :/ ush ush! vaknade för ett tag sen, ska äta nått nu sen duscha o så. ska möta upp olivia lite senare och så ska vi möta våran danslärare som ska sälja en skiva åt oss, massa sköna låtar vi dansar till på dansen! från kongo, guinea, elfenbenskusten.. i löööve it! så vi ska showa lite för dom andra som kommer hem till mig. jag och olivia ska nämligen laga chapati och sen bjuda hem några kompisar, äta mat, dricka och tagga lite innan kvällen. ska ju ha fördelsedagfest idag på spotlight!! ska bli så kul :) har planerat i typ 2 veckor, har skrivit min egna gästlista och hit o dit. har varit såå stressigt. men jag hoppas alla kommer ha kul ikväll :) det är så att jag och en annan kille kommer bli firade på spotlight, dom kommer sjunga för oss, göra överraskningar och mycket mer så kommer bli tuungt och många många kommer :D cyaa 2nit om ni kommer! love





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0