Ny tattoo idag! :D

heey :) nu sitter jag hemma hos emma håller på att laga mat sen ska vi iväg o tatuera oss. jag ska göra en bandspelare på handleden och hon ska göra en rosett på samma ställe. ååååh längtar :D annars har vi bara varit i skolan idag, pluggat o snackat om studenten men nu börjar allt falla på plats iaf. vissa bara klagar hela tiden, but i dont give a fuck! igår var jag med mamma o hennes kille vi var först o tog ut pengar som jag va skyldig honom sen åkte vi hem till dom där jag fick gosa med min katt missy som bor där nu som jag inte har  träffat på jätte länge. har saknat henne så mycket min lilla bebis <3 men hon mår iaf bra nu :) efter åkte jag hem o sov bara. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0