On my way out

Heeey :) allt bra? idag är det freeedag woho!! det betyer paaarty! ska ut ikväll med emma, sofia, feli, linda, diba, mm. my girls :) vi ska först till nivå, dricka lite sen ska vi på premiären för privilege nattklubb som är på mangobar. det är grooovt mycket folk som kommer dit! och det kommer va 3 dansgolv med olika musikstilar, vet iaf vilket jag kommer va på, hiphop, rnb och dancehall :D yeea me like! så ska fixa mig nu sen möta upp tjejerna, kommer bli galet ikväll och mer galet imorgon på min feeeest! igår va jag ju i täby på ett ställe där dom gör laseroperationer på ögonen. så jag va där och gjorde en förundersökning för att kolla om jag kunde göra operationen och det kunde jag så ska typ göra det i månaden. men är fett nervös efter han berätta hur det gick till! fråga om ni är intresserade av att veta :p uuuush! ha en underbar, kul kväll alla! love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0