raastaman

Goodmorning! elle rkanske "hej jag är bakis"... blev paarty igår. jag och olivia åkte till farsta hem till hennes killkompis som fyllde år. vi chillade där med några andra, drack lite, lyssna på musik och prata. det va najs :) sen vill vi ut så vi åkte till högdalen och gick till nån krog där eftersom klockan va så mycket så hann vi inte in till stan. men det va bra musik där, reggea, dancehall, rnb, så vi dansade o hade jätte kul, tog massa kort :) sen va den en full rastaman som flippa på dansgovlet, asså han va sååå skön! dansade som en riktig afrikan! efter så gick vi till grillen och åt varsin hamburgare o åkte tillbaka till farsta, men vi stannade inte där så länge innan jag och olivia åkte hem. gick o la mig direkt när jag kom hem och nu ringde mamma o väckte mig.. är helt död, asså har inte varit bakis på fett länge :p menmen, ska dricka vatten och ta alvedon så hoppas jag det går över. senare idag ska jag och olivia hem till linda i västertorp och äta middag och föra sen ska vi åt nånstans, kanske spotlight, men vi får se :) men det blir kul! ha en bra dag, love













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0