Rolig kväll hos anni

heeey :) hur mår ni? jag är fett trött, ska äta sen sova. har varit en lång dag i skolan. igår sov jag hos anni, vi åkte först till odenplan och åt på waynes coffee, vi tog varsin dagens lunch och det va typ lax och nånting o när vi får maten smakar fisken akvarium och det va inte gott asså jag ba tänkte ska jag betala så här mycket pengar o tvinga i mig nått äckligt? nej! så vi gick in och fråga en kille som hade raggat lite på oss om vi fick byta maträtt och det fick vi :D kändes lite bortskämt men ändå.. men kan ju alltid fråga. men det va ju snällt :) så vi tog kycklingspett med couscouspytt och det va jätte gott! kyckling funkar alltid :D efter gick vi till min naprapat och sen hem till henne. vi chillade lite, sen åkte vi med hennes pappa och handlade lite chips o sånt till filmkvällen. när vi va hemma duschade jag hennes småsyskon angelika och veronika, sååå söta asså :) sen kollade jag och anni på en skräckfilm som hette children of the corn, den va inte så läskig, men ändå lite. det va det att den va seg.. men det va najs :) åt chips o drack cola, goott! hade iaf en jätte rolig kväll med anni, vi skratta heeela tiden, hon vissa massa roliga bilder och videos höll på att dö av garv! sen somnade vi vid 12 typ o gick upp 7 imorse o åkte till skolan. typ den 3e lektionen skulle vi redovisa o min grupp va först, det va om socialpsykologi och jag älskar ju psykologi så det gick helt okey. fick g o det va en g uppgift så :) sen har vi jobbat lite med projektet o så, vi har kommit på vilka vi ska jobba med och vad vi ska göra, så det blir nog najs. när vi slutade va jag heeelt död så la mig i en soffa i skolan o höll på att somna men sen kom lloyd o drog upp mig så alla gick till tuben o åkte hem. and here i am :) ska äta nått nu sen sleepish! ha det bra, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0