The struggle continues

Heey peeps :) whats good? igår va det som sagt min födelsedag, jag firade den med min familj med massa gott som mamma hade bakat, tårta, kakor och muffins :) fick pengar och en ansiktsmassage av familjen. vi firade mig hos min mamma, efter så åkte jag och pappa hem och jag kollade på filmen pans labyrint, den va jätte fin. sen försökte jag o sova men det gick inte så bra. låg o tänkte på massa saker. eftersom jag somna så sent så försov jag mig idag, så va bara i skolan 2 timmar.. va helt deppig idag :/ massa saker som händer nu.. pallar inte bo med pappa längre, det är ett helvete! tänka sova hos mamma den här veckan så får vi se sen. men det är så livet är, upp och ner, jag vet att det blir bättre sen. vill iaf tacka mina vänner igen för alla gratulationer igår, fick massa söta meddelande, sms och inlägg :) ni är bäst! i helgen blir det paaarty när jag ska ha min fest! cyaa, love





Kommentarer
Postat av: Marie

Hej, grattis i efterskott :)

Vi mår bra tack själv? tack för komplimangen :)

2010-09-23 @ 12:57:58
URL: http://musmamman.blogg.se/
Postat av: Marie

Ok då vet jag :)

2010-09-23 @ 13:43:47
URL: http://musmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0