Trött eller vad?

Goodmorgon eller vad man säger, jag vaknade nyss hahah :p är sååå jävla trött helt sjukt! men har kommit hem sent alla kvällar i helgen så behövde sova. nu ska jag iaf äta frukost sen ska jag städa mitt rum och efter det ska jag bara ta det lugnt, kolla på film o så. fett skönt :) idag ska jag bara bry mig om mig! igår var jag ute och klubbade på spotlight med linda, ramou och hennes kompisar. först skulle jag och linda med merveille, haben och några till laroy men vi 2 kom inte in för vi stod inte på gästlistan tydligen och sen ville jag inte in heller för i kön stod bara vita, blonda, snobbar med kostym bläääääääääääää! och musiken va typ techno och house, inte min stil! så jag och linda gick till spotlight istället. det va fett kul där :) kom ganska många i slutet av kvällen, alla dansa o hade kul. jag och linda va såååå svåra haha, alla ville dansa med oss men vi dissa alla!! sen folk börja komma fram o ba, asså jag vill dansa med dig men du ba går iväg, kan vi dansa? nehee, men prata med mig efter då? jag ba: nooooo way! fööör kul asså. vi gick ett tag innan dom stängde så åkte vi direkt hem. så såg kvällen ut :) vet att jag har festat mycket men det har blivit så nu när jag börjat skolan, har värsta ångesten och vill göra roliga saker hela tiden.. men tänkte att jag ska ta en paus nu från alla o ba chilla, blir inte kul i längden att festa varje helg. men ha en myyyysig dag alla, puss på er! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0