Au pair

Shuuuuusan :) hur mår ni? jag mår bra, har varit sån här hype dag idag. va fett deprimerad imorse när det regna o va så kallt, men direkt när jag satte in hörlurarna och började lyssna på musik så blev jag glad :) har gått bra i skolan, har jobbat o jobbat, saajk.. åkte hem dirket efter skolan, mamma gick precis härifrån, hade så mycket att berätta för henne om student och födelsedag o allt. miss her already! <3 men iaf, hade ju prov igår gick jätte bra svara på alla g, vg och mvg frågor ;) im sooo prouuud! efter skolan åkte jag med anni hem, vi åt middag med hennes familj, chillade, kollade på the grudge 3, feeeeettt läskig omg, den måste ni se! om jag säger att den är läskig då är den det. sen somnade vi o gick upp 7 imorse, duktiga flickor. så åkte vi till skolan. juuuuste, igår sökte jag typ jobb eller vad man kallar det som au pair i london, dom har svarat och det låter så bra och seriöst. fett kul o jobba i london 1 år, bo hos en familj o ta hand om deras söta små barn. ojojoj längtar så mycket :) har så mycket o göra, måste planera min födelsedag, skicka in massa papper, göra läxor ooooouf orkar inte, men ändå älskar att ha mycket att göra :) så ska fixa lite saker nu, ciaaaao, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0