African day

Hellu! har haft en skönt och trevlig dag med sanna i stan idag. vi åkte dit tidigt idag, gick runt o kollade lite sen satte vi oss i kungsan ett tag o kollade på alla människor o njöt av solen. så roligt o kollade på alla människor o barn. såååååååååååå mycket mulattbarn överallt :O asså dom kommer ta över sverige snart! vart man är går är det mulattbarn mulattbarn mulattbarn.. men dom är ju så söta, världens sötaste! man blir så sugen på att skaffa barn själv när man ser dom.. vi hade iaf jätte skönt i solen. sen hörde vi afrikanska trummor så vi gick dit, där stod några från min dansskola urkraft o trummade och dansade. skit naajs :D gick fram o hälsade på dom jag kände, bland annat min danslärare fanta. så kul o se dom :D dom va där o spelade för UNICEF. det var massa kring det idag. dom sålde saker o så. vi stod o kollade på dom innan vi åkte hem o alla männsikor flippade, först kom araberna in o dansade sen kom svenskarna haahha, vilken rolig syn :D vi stod o skrattade som fan! sen åkte vi hem. känns tråkigt o vara hemma. vill vara ute hela tiden när solen är här. men jag och sanna kanske ska hitta på nått ikväll, kanske festa eller bara filmkväll, vi får se ;) bisou













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0