Allt är skadat

Godmorgon! hoppas ni mår bra :) jag skulle först ut igårkväll och festa med några kompisar, men sen ångrade jag mig precis när jag skulle gå ut från dörren. Jag var så seg och kände att jag behövde vila till idag eftersom jag har massa saker att göra. så blev hemma igår, gick o la mig efter en stund typ vid 12, 1. Min data funkade inte och inte min mobil heller så kunde inte få tag i nån.. Ska försöka låna en mobil av någon så jag kan lämna in min på lagning. den är helt skadad. fuktskadad. Efter trey songz konserten då jag hade den i tutten.. haha! Men nu ska jag faktiskt diska lite sen äta frukost och duscha. Ska träffa en killkompis om ett tag och efter det ska jag på babyshower hos min vän Nicki som ska få en liten flicka snart :) Sen ska jag kanske på middag om jag hinner. Vi får se! Bisou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0