Avslutning på praktiken..

Åhhh saknar redan mina sötnosar på praktiken! hade avslutning idag eftersom det var min sista dag. det var en helt underbar dag! först gjorde jag klart mina praktikuppgifter med en personal sen var jag i köket några timmar, gjorde lite sallad och hackade grönsaker. var kul att få vara där också och umgås med dom andra som inte är i min grupp. sen åt vi lunch och efter städade vi köket och vid 2 var det fick, då gick jag tillbaka till min grupp. vi fick jättegod fika och jag fick en påse med massa kakor och godsaker av alla på glasade gången (min praktikplats) och så sa en av killarna som jag har kommit närmast "jag vill säga nått! idag är det ju martinas sista dag och därför köpte jag en ska till henne påväg hit imorse!" så tog han fram ett paket med choklad. såååå gulligt! blev så glad för allas presenter :) sen uppträdde samma kille till "Danny - in the club" då kom alla grupper in i restaurangen och tittade på honom. och han vaaa grymt duktig :D va så kul o se! sen gjorde vi iordning det sista och sedan sa jag hejdå till alla, tackade för den här tiden och sa att jag skulle komma och hälsa på och att jag kommer sakna dom. vet inte hur många gånger jag fick höra, vi kommer sakna dig, det var kul att du var här, du är så vacker och snäll... ååh vilka underbara människor. tillslut kom såklart tårarna :p ush inte kul att säga farväl.. men ska dit o hälsa på nästa vecka. är så tacksam att jag fick just den praktikplatsen :) nu är jag hemma iaf. väntar på en god middag, fläskfilé, pommes frites och beanessås. mmmh! jag som hade börja äta nyttigt (a) får se vad som händer ikväll det är ju fredag. nått kul kommer väl hända, kanske går ut eller nått! bisou




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0