Babyshower

Hellu :) blev en jättelyckad babyshower igår hos nicki! hon är så vacker med sin stora mage :) snart kommer den lilla sötnosen! har sakt att jag kommer bli henne nanny ;) kom massa folk till henne igår med present o allt. vi chillade först, drack lite vin och lärde känna varandra. sen åt vi massa god mat som nicki hade lagat, jag var sååå hungrig, åt massa! träffa massa trevliga människor och hade jättekul. lite senare satte vi kongolesisk musik och alla börja dansa. haha så roligt! det var verkligen jättetrevligt. och nicki hade gjort så fint, hängt upp ballonger och babysaker i taken och ställt fram vagnar, barnstol, säng, mm. vid 10 tiden gick jag och några därifrån för vi skulle ut och klubba. jag hade inte bestämt nått men dom tyckte att jag skulle hänga med så jag gjorde det. vi gick till kaos, fick stå där ett tag i kön sen kom vi in o hade jättekul. men det var så där där, musiken va helt okey men det var inte så mycket folk där. men vi va ett gäng så hade grymt kul! gick när dom stängde, då gick vi till donken sen åkte alla hem. nu ska jag göra mig i ordning sen ska jag grilla med familjen hos pappa, olivia kommer också :) sen ska vi hem till tefo i östertälje och förfesta lite sen åker vi alla tillsammans till lloyd b-day paaaarty i alvik :D vi kommer ha sååååå kul! bisou


















Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin bebis mage :) När ska hon ha ? :)

2011-04-26 @ 20:00:51
URL: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0