Bort med bullen!

Godmornin' gick upp för en stund sen o åt frukost. chillar lite nu, ingen stress. sen ska jag göra mig i ordning och dra till skolan. verkar inte vara så fint väder idag, så får ta jackan :/ kanske blir bättre under dan. fick flipp igår och började träna hemma med gummibandet och situps. måste få bort bullen nu innan sommaren haha! har bestämt att jag inte ska äta nått fettit, mat, godis, läsk o sånt. frukt om jag är sugen på nått! den här gången måste jag klara det. är svårt när man älskar mat (a) ska nog till onoff efter skolan och se om jag får lämna in min mobil och se vad dom säger eftersom det inte går att göra nånting med den. hoppas.. men ni får alla ha en bra dag så hörs vi sen :D glöm inte att kommentera, då blir jag superglad! behöver fortfarande tips på hur man hyr lägenhet i los angeles. skriiiiiiiiiiiv! bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0