Fått sommarjobb!

Yes! hade fått ett mail om att jag fick sommarjobb på stockholmshem där jag jobbade förra sommaren. inte världens roligaste jobb men det är bra betalat o man får ju vara ute i solen. nu får vi hoppas att sanna också får jobb där. har precis ätit frukost o duschat. ska chilla tills jag gå på massage. har såååååå ont i rygg och nacke :/ som vanligt.. men nu är jag så stel så jag knappt kan röra mig. så det passar bra med en massage. sen kanske jag möter sanna i stan, kanske chilla vid bryggan i gamla stan. bisou

Kommentarer
Postat av: juliette

grattis vafaan! jag vill också sommarjobba nu på sommaren. jaaa jag dansar i en grupp fast det är ingen ´som lär oss, vi dansar på egen hand:-)<3

2011-04-19 @ 12:16:48
URL: http://blaackbeaauttiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0