Flippmode

Heeeeeeeey! sry för min dåliga uppdatering.. har varit helt död efter helgen och har haft massa saker att göra. vill bara säga att det här helgen har varit så grymt kul, allt har verkligen blivit lyckat o jag har fått så många roliga minnen :) jag kan börja med att berätta om lördag. jag och sanna var ute då. först gick vi till wokhouse och drack. det va skitnajs där! första gången vi var där. det va ett mysigt ställe, med äldre personer, skitbra musik och billig dricka. vi hade grymt kul där, satt o sjöng o tog massa kort :) sen gick vi vidare lite senare till berns där vi kom in V.I.P, så skööönt! när vi kom dit chillade vi lite, tog varsitt glas vin och gick o dansa lite på rnb och hiphop golvet. det va najs där, mycket folk och blandat musik. vi träffade jättetrevliga människor som vi pratade med. vi hade så kul o tog massa roliga kort. sen blev det lite flippat när vi ha hade druckit liiiiiite för mycket. jag mådde skit dålig, vi ska inte gå in på detaljer. men jag satt o höll för öronen och kommer inte ihåg så mycket merm. men vi gick därifrån tillslut iaf och gjorde en galen resa hem. vi gick förbi donken o köpte massa mat, sanna påse gick sönder nere på perrongen så det va pommes frites och cola överallt haha! sen satt vi o gamade på tuben o aaah jag vet inte vad. vi hade fett kul iaf och mycket sjuka saker hände. vi babblade om allt mellan himmel o gjort, tex när vi gick av i gubbängen hörde jag fåglarna sjunga o då sa jag att jag älskar fåglar och när dom sjunger, att det låter så fint! då sa sanna: dom är bara hungriga, dom skriker efter mat. du älskar att dom lider, du älskar att dom är hungriga. hahahah asså!? när vi kom hem deckade vi påå än gång och både vaknade upp nästa morgon med ett skratt.. vi pratade om allt som hade hänt, båda hade minnesluckor.. men det va kul iaf.

även fast jag var bakis o allt igår så åkte jag o gjorde lite saker. åkte först hem till charlize och katja i sätra för hade bestämt med dom. dom bjöd på god mat sen låg vi o kollade på disney film, skit bra var den! va jättekul o träffa dom hade så mysigt. när jag kom in skrev charlize: piiiiiiiiiinja! haha så söt, älskar er! <3 efter jag hade varit hos dom åkte jag o mötte en killkompis i gullmars sen åkte vi hem till hans familj i hagsätra för hans föräldrar behöver barnvakt så skulle träffa dom o prata. det gick bra, dom var hur gulliga som helst. 2 små söta flickor som jag ska passa varannan lördag och söndag och i behov. så det ska bli jättekul :) åkte hem direkt efter o sov. var helt slut!

Idaaaag, wow vilket fint väder, 15 +grader i solen :D helt underbart! tyvärr fick jag åka hem från skolan för mådde skit dåligt. ont i magen, kändes som jag skulle spy och hade jätte ont i huvudet, tror att jag har feber. tog 2 alvedon men blev inte så mycket bättre så åkte hem. ska bara ta lugnt, plugga massa o lägga in massa bilder på bloggen så ni får se! hoppas ni har haft en bra helg! kom ihåg, kommentera gärna :D bisou






















Hemma hos Charlize & Katja:





Kommentarer
Postat av: Idha

jaa vi har varit på stan idag och njutit av solen, tagit årets första mjukglass bland annat. Själv då? =) Kram

2011-04-11 @ 17:52:57
URL: http://lilmamman.blogg.se/
Postat av: Idha

JA helt underbart!

Tråkigt att du inte mår nå bra, vad är de då?

KRam

2011-04-11 @ 18:49:19
URL: http://lilmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0