Fuck Sweden :D

Hellu :) kom typ nyss hem har varit i älvsjö hos barnfamiljen. skulle göra en inskolning idag, följa med och hämta dom på dagis och vara med hemma och ser hur dom gör och vad dom leker med o så. det gick jättebra! barnen är jättesöta. fick en låsastatuering av lilla flickan också, en liten fjäril ;) cute! var i skolan innan, kändes overkligt.. vill inte börja sitta instängd i ett klassrum o plugga.. vill vara ute i solen :/ menmen.. åkte hem efter älvsjö, fick gå i regnet utan jacka. inte kul! blev helt kall :/ pappa var här nyss, ska låna hans mobil tills min är lagad eller tills jag har köpt en ny. hittar inte pappret med försäkringen så vet inte hur det blir.. min älskade mobil, sry <3 fick världens bästa nyhet idag :D sanna fick också jobbet på stockholmshem där jag ska jobba. vi ska jobba samtidigt i juni i skärholmen. långt att åka varje morgon men så värt det! sen tänkte vi jobba extra resten av sommaren sen åker vi!!!! fuck sweden :D fan va jag längtar! ikväll ska jag försöka plugga o så, lägga in låtar på pappas mobil jag lånar o så. bisou




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0