GAAAAAAAAAAAAH

Asså så mycket stres.. håller falla ihop snart.. har fullt upp hela veckan. idag var jag i skolan, pluggade, håller på att skriva en rapport i historian om afrikas avkolonisering, intressant men jobbigt, imorgon barnvakt och skiva, fredag mösspåtagning och festa.. vad ska man ha på sig? vad ska man dricka? när, hur, var? asså.. vi ska liksom springa o tävla o göra lekar på mösspåtagningen, ska man springa runt med klänning då eller? aja.. det löser väl sig. ska kolla efter vad jag ska ha på mig o så. annars idag har jag bara chillat efter skolan. var en snabbis i farsta o gick förbi onoff för att fråga om jag kunde lämna in min skadade mobil men min försäkring hade gått ut så det var ingen idé. måste ringa hemförsäkringen och se om det täcker det annars måste jag köpa en ny.. väntar på maten nu är fett hungrig. har ju börjat mitt nyttiga liv från igår. idag har jag bara ätit en macka och så delade jag och emma på en kyckling sallad i skolan. blev mobbad för jag åt som en gris, på min plats låg det mat på hela bordet.. fortfarande gaffelns fel.. haha! så är lite hungrig nu, men maten är snart klar. sen ska jag försöka plugga lite o så. hoppas ni mår bra! bisou

Kommentarer
Postat av: lloyd

hahaha det bra ju, bättre än förra året i alla fall :)

aa fan, det gjorde jag när jag va liten, dansade naken så fan :D <333

2011-04-27 @ 19:05:13
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0