Gaaalen kväll!

Hahahahahah så roligt hade jag igår :D kvällen va grym! först mötte jag emma i fridhem, drack, en del :p haha! sen skulle vi åka och möta en vän som heter kenemi i slussen för vi skulle några stycken till club eve, munchenbryggeriet, men jag och emma hade träffat på fler av mina kompisar som sa att dom skulle till kaos och att alla skulle dit så vi ändrade våra planer o åkte dit. kaos är en nyöppnad klubb i gamla stan, dom spelar ett bra musik rnb, hiphop, dancehall, reggaeton, mm. så vi gick dit iaf. träffade massa vänner där i kön och inne på klubben. fick vänta en stund i kön men sen kom vi in :) vi hängde av oss, gick runt o kollade läget eftersom det var första gången vi var där. det va fett najs! folk rullade in hela tiden och massa man kände var där så va kul att träffa alla o umgås. vi drack lite till sen gick vi till dansgolven och fuckade ur :p det va grymt bra musik och alla dansade o hade kul! vi tog kort, dansade, drack och hade fett kul med massa skönt folk. kvällen var helt lyckad! efter åkte jag med några kompisar till deras kompis med bil. vi kollade på lite film först men alla deckade tillslut :p vaknade idag heeeelt bakis men glad över att kvällen va så najs igår! hahahah den va galen tro mig :p fick skjuts hem nu imorse och ska äta frukost nu sen ta en dusch. skriver lite senare. bisou
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0