Im happy :)

Helly på er! idag var jag på praktiken, försov mig lite, var så himla trött igår när jag skulle sova så jag somnade direkt och sov lite för länge imorse.. men det var skönt (a) skyndade mig dit iaf och har haft en bra dag. men har aldrig längtat så mycket till en helg. jag har varit så seg dom senaste dagarna och vill bara ha kul, göra saker och vara med kompisar. ser fram emot imorgon, en liten avslutning för mig sista dan på praktiken. får hoppas att vi får nån god kaka ;) men kommer såklart sakna alla! efter praktiken idag träffade jag min vän olivia som jag inte har träffat på år och dar känns det som.. vi fikade på café 60 och pratade om lite saker som har hänt och löste det. är jätteglad nu! har saknat henne så mycket. vi satt där några timmar sen åkte vi hem. har precis duschat, ska fixa mina praktikuppgifter nu sen sova. bisou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0