Im in love with Trey Songz..

Woooooooooooow, daaaaaaaaaaaamn, fuuuuuuuuuuuck, oooooooooooooomg!!!!!!!!! har inga ord... trey songz konsert igår va gryyyyyymt im tellin u! han va så bra live och oooouuuf han är så mycket snyggare och sexigare i verkligheten! folk dog för honom asså! jag trodde inte jag skulle bli så där "in love" men när jag såg honom asså.. när han sjöng, gjorde sina speciella läten, bet sig i läppen och tog av sig kläder. då tappade jag andan! han sjöng alla bra låtar o jag har såklart spelat in. ska lägga upp några sen så ni får se, ni som inte var där.. det var verkligen lyckat! det var värt det även fast vi stod mitt i folkmassan och puttades och fick stå på tå hela långa konserten.. hade så ont i fötterna och ryggen efter. men så värt det! everything 4 my baby trey! vid ett tillfälle tog han upp 2 tjejer, kysste dom på halsen och strulade med dom på scenen. ouf där blev folk galna asså, alla började springa fram o försöka komma upp på scenen. tjejerna på scenen dissade honom grovt när han försökte strula med dom, hahahah! dom lekte svåra så där! köööööör bara, du får träffa honom en gång. skulle fan våldta honom på scen, jag skiter i! hahahah men iaf, konserten va skitbra och vi stannade kvar efter o festade vidare. fanns grymma djs o musiken va bääääääääst! massa folk var kvar o massa folk kom så det blev en stor fest! i slutet av natten kom trey fram på ballkongen med sina tjejer som han hade haffat upp och stod där o pratade och vinkade. alla börja skrika igen.. var hörselskadad efter jag lovar, alla skrek i mina ögon och jag själv skrev så jag blev hes. haha! shit allt för en kändis.. lite konstigt. menmen :) he's IS sexy! var där med lisa och hennes 2 kompis från strängnäs sen träffade jag några andra tjejkompisar, sagal och nadia. alla hängde sen träffade jag på massa jag kände. agnes my girl shakade loss på scenen! yees sen gick vi förbi donken o köpte mat sen satte vi oss i kungsan o åt. så skönt att sitta där det va lite kallt o äta.. sen åkte jag hem o sov..

ska nu duscha o äta frukost. sen kanske jag träffar sanna o åker in till stan. kanske även ska träffa en killkompis idag som jag inte har träffat på länge. blir kul! ha en bra dag! bisou














Kommentarer
Postat av: Anonym

pussssss på dig och trey hahah min bebisar <3

2011-04-21 @ 21:38:25
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: saumu

gaaa va du är fin! och jag älskar linnet!

2011-04-25 @ 22:33:56
URL: http://honeydripper.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0