Je t'aime

Heellu :) har varit en lång men rolig dag idag. var först på praktiken och det var som vanligt, alla är lika trevliga och söta. gjorde lite praktikuppgifter idag med min handledare, gick väl sådär. men ska fortsätta imorgon att prata med skyddsombudet och göra klart resten. alla har redan börjat prata om att jag ska sluta på fredag och det tycker alla är tråkigt, dom säger att jag är så snäll, vacker och rolig. aaw! jag tycker inte heller det ska bli kul, kommer sakna dom såå mycket! fick ett avskedsbrev av en av tjejerna som skrev massa gulliga saker, blev jätteglad. har blivit lovad en avslutning på fredag med uppträdande och godsaker, får hoppas på det ;) efter praktiken åkte jag till skärholmen, hem till kongolesfamiljen. hela familjen var hemma plus deras farmor. vi hade så kul :) har saknat dom så mycket och dom mig. först blev jag bjuden på afrikansk mat, typ lamm, ris, spenat och nån sorts potatis, såååå gott! asså afrikansk mat är det bästa som finns :D sen passade jag dom 4 små barnen medans deras mamma städa, diska och gjorde i ordning. va så kul att se hur tvillingpojkarna hade växt och tjejerna också. dom är lika söta och gulliga som alltid :) håller på med mitt hår, kramar mig, lekar och gosar. var kvar hos dom 5 timmar ungefär och hade så mysigt, gosade med bebisarna, lekte med tjejerna och samtalade med deras mamma. dom är helt underbara! hon vill att jag ska bo med dom i kongo om dom flyttar dit. jag ba: visst! haha, men nu är jag hemma iaf, döttstrött.. ska sova snart. lägger upp lite bilder på barnen så ni får titta & njuta :) godnatt, bisou













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0