Kefft!

SHU! hur mår ni? jag är såååååååå trött, ska ta ett bad nu, har precis ätit en god kebab med bröd :) blir bara hemmachill idag med familjen. gick helt spontant ut igår.. pallade inte sitta hemma när folk sa att dom skulle ut så jag gjorde mig snabbt iordning o åkte hem till emma där hon och sofia var. vi drack lite vin sen åkte vi till mango. var kefft där, kommer aldrig mer gå dit. men vi hade roligt ändå :) träffade några sköna kompisar som vi var med. gick därifrån typ när dom stängde. men aldrig mer mango, skäms när jag går dit. ska börja testa massa nya ställen ;D men nu ska jag bada, bjuder snart på lite bilder från utgången igår! bisou










Kommentarer
Postat av: Ramou

snygga bilder haha ;)

2011-04-03 @ 22:07:56
URL: http://knasssbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0