U gotta do what u gotta do

Heey sry att jag har uppdaterat så dåligt.. har gjort saker varje dag. man vill ju njuta av solen nu :) ooouf idag var det ju typ 20 grader i solen, om inte mer. sååå skönt! va inne i stan med sanna och kane. vi gick runt lite, satt på fridays och tog varsin öl sen köpte vi mat på donken o åt i kungsan :) hur skönt som helst! nu är jag hemma.. har ångest.. sistan lediga dan, imorgon är det skola. jag orkar verkligen inte mer. vill bara lämna allt bakom mig och dra härifrån. allt är bajs! och stockholm luktar bajs..  jag och sanna var ute igår och låg med bikini och solade på gubbängsfältet. drt blåste lite men det va najs ändå :) vi åt massa godsaker, pratade och solade sen åkte vi till farsta och solade solarium haha. about lloyds party... ojojoj :D den kvällen var såååå bäst! först var jag och olivia hemma hos min pappa och grillade med min familj, maten va jättegod. sen var vi kvar en stund, tog massa bilder och chillade bara innan vi åkte till östertälje hem till kuddz där dom flesta av våra vänner va. vi hade fett kul där :) vi drack massa, åt mat igen som kuddz hade lagat, umgicks med alla vänner som vi inte träffat på länge, dansade, rökte vattenpipa, mm. älskar er mina vänner! vid 11 tiden åkte vi till alvik. våran resa va gaaalen. vi drev, tog massa kaos bilder och hade feeeeeett kul :D när vi kom till alvik gick vi in till lloyd fest i medborgarhuset. det va fett stort där inne, folket va på plats och grym musik. vi började med att köpa lite vin och snacka med folket sen dansade vi heeela kvällen. sen blev det upptränande, några grymma rappare. lloyd sprang runt, såg honom då o då haha :p men festen va grym, tack lloyd och tack alla mina älskade vänner för en grym kväll! vi var där tills det var slut, då pratade vi lite med dom som jobbade där o så fick vi mat, samosa och kycklingvingar... mmmm! åkte hem o sov sen. dom andra åkte på efterfest :) har inte haft så roligt på länge! men nu är lovet slut :( känns overkligen att behöva plugga igen.. aja.. blir chill idag i think. även fast jag inte vill sitta hemma.. ska äta nu, bye! take care. bisou









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0