Lord give me a sign

Heey! har ni haft en bra dag? det har jag, konstig men bra. var i stan med sanna. vi gick först runt, jag köpte vykort och en present till min tjejkompis som snart ska få en liten bebis :) sen gick vi o satte oss i kungsan, har blivit våran vardag haha! så himla skönt o sitta där i solen och kolla på människor. mötte upp en kompis och hans barn och chillade med dom ett tag. asså världens sötaste lilla mulatt tjej, 4 månader! när jag höll i henne ville jag aldrig släppa. hon va så lugn o log hela tiden :) jag blev kär! vill verkligen ha en bebis NU! efter vi hade varit med dom åkte vi hemåt. nu är jag hemma, har precis ätit. ska nog bara  ta det lugnt ikväll, kolla på film o så. måste njuta av lovet :) men känns som jag har varit ledig fett länge men det har jag ju typ. va inte i skolan på nästa hela förra veckan o så va vi lediga på fredagen.. livsnjutare? haha! måste bara säga att jag är så glad att solen är här, den gör min dag. tack gud, ta aldrig tillbaka den! bisou


Kommentarer
Postat av: Julclaude

vi var på biblan med ungmammagruppen, köpte lite till Nathalie och promenerade till willys och veckohandlade. Du då?

Kram

2011-04-18 @ 20:28:08
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/
Postat av: juliette

haha det låter väl chill.

Jag dansar dancehall och lite annat:-)

2011-04-19 @ 08:28:20
URL: http://blaackbeaauttiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0