MIN SKIVA <3

Hahah för att börja med ett skämt så fick jag höra samma kommentar flera gånger igårkväll på min skiva. jag hade tagit med 5 skívor till djn och när dom spelade nån av dom och det kom en bra låt sa jag till folk "det är min skiva, det är min skiva" dom ba: "ööh jag vet"! hahahhaha tyckte det var så kul :p hoppas ni fatta skämtet.. jag hade iaf grymt kul igår, det blev verkligen lyckat. jag är jätteglad att så många kom och jag tror att alla hade lika kul som jag. tack till mina underbara vänner, klassen och studentexperten för en minnesvärd skiva :) tacktacktack! så nu tänkte jag berätta om vad som hände igår.. först var alla hemma hos mig, min mamma, pappa, låsas pappa och min vän sanna. vi fixade oss alla tillsammans, tog några timmar o det blev lite stressigt. men det blev bra tillslut :) jag & sanna va såååå snygga med våra nörd outfits!! vi åkte sen alla tillsammans till hötorget där vi mötte min bror o gick till 2 grabbar o kök där min skiva var. först fick alla sätta sig, det var typ 100 pers där, klassen med familj & vänner. jättekul med så mycket folk! vi fick jättegod mat, ska visa på bilderna sen och sjöng vi snappsvisor och alla fick varsin "klassens roll".. vet ni vad jag blev? klassen bakdel hahaha :p o när dom ropade upp mig sa dom "det här är en tjej som är väldigt stolt över just denna kropps del, martina är klassen bakdel, kom hit och kolla noga nu allihopp"! hahahha så jävla skön :p alla fick bra roller och alla hade jätte trevligt. vid halv 10 gick alla föräldrar hem och festen började smått..

våran dj var först försenad så vi fick ha nån annan ett tag, det löste sig när jag gav honom mina skivor jag hade bränt ;) alla dansade inte först, bara jag och sanna. men sen kom alla igång under kvällen och allas vänner stömmade in. är så glad att alla mina vänner kom och jag hoppas alla hade kul :) försökte vara med alla.. men va inte så lätt :p iaf.. alla dansade, drack, tog kort o hade kul. juste alla var ju utklädda också, jätte roliga outfits! lite senare mot kvällen bjöd studentexperten på massa dricka, det så mycket för det! alla blev fulla o glada, men jag hann typ inte dricka nått alls :p men hade lika kul ändå. det var typ det, alla dansa o hade kul hela natten o sen åkte jag hem tillsammans med några kompisar, vi hade fett kul, satt o drev o fick kriga för att komma hem. ingen tub och sen fick vi vänta på bussen o byta i gullmars. men alla kom hem hela :) tack igen för en grym kväll alla! <3

idag.. är jag bakis :p har tagit en treo och ätit frukost så mår lite bättre nu.. men blir nog bara att chilla idag, typ kolla på film o så :) måste försöka plugga lite också. ska kolla på alla bilder nu och sen lägga upp så ni får se. hoppas det blev några bra! bisou



































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0