Mitt nyttiga liv

Sitter här och äter äpple och dricker vatten. tog en springtur när sanna gick hem :) ritkigt skönt att springa i regnet.. har inte haft tid att springa på ett tag, har haft så mycket att göra innan skivan, men nu när det är över kan jag börja springa igen och jag hoppas sanna också kan börja snart, hon är tyvärr fortfarande lite förkyld.. var på praktiken idag iaf, var inte där på hela förra veckan pga av att jag var förkyld, men nu är jag tillbaks o det känns bra, har saknat mina sötnosar jätte mycket och dom hade saknat mig :) men nu längtar jag faktikst tillbaka lite till skolan.. vill bli klar med allt så jag är säker inför studenten! har varit med sanna nu i 2 dar och vi har suttit och pratat om alla saker vi ska göra efter studenten.. säger inte för mycket nu, men vi har dom bästaste planerna ;D får fjärilar i magen när jag tänker på det.. vill göra det nununu! men snart asså.. vi håller på att förbereda oss och allt.. fick även höra av rolig grej av min pappa idag, han känner närmligen min killkompis mama som bor i skarpnäck och dom kommer från senegal. idag när dom träffades berättade hon att hennes syrra har hus där och att hon har massa släkt där och att vi får åka dit och bo gratis när vi vill :O :D asså dream come true eller vad!? bara betala resan och ha fickpengar sen månad i sengegal.. haaaallåå! så han ska prata med henne om vi kan åka med henne i sommar.. asså jag hoppas verkligen på det! men får inte hoppas för mycket.. jag är inte rolig när jag får förhoppningar o dom inte blir sanna. har ifall börjat mitt nyttiga liv idag, innan sommaren. kommer ju förmodlingen börja dansa snart också så det blir bra.. dansa, springa och äta bra mat :) men nu ska jag chilla lite sen lägga mig och läsa min bok, läser en ny bok nu som handlar om en tjej från somalia. jättebra! take care, bisou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0