Mösspåtagningen

Heeellu :D hur mår ni? mösspåtagningen igår va skitkul men det gick åt helvete i skolan. jag har gått upp på morgonen, va helt död hade varit på skiva dan innan. jag fixade mig o allt, packade väskan o åkte till skolan. mötte upp vännerna i skolan o sen skulle vi lyssna lite på rektorn och sen gör lekar och tävlingar. det var bara några från varje klass som skulle vara med så var det olika grejar. sen var det 2 killar som gjorde armbrytning och så hör man värsta knakandet från ena killens arm.. o han blir helt stel.. alla ba :O och skrek.. asså fyfan va äckligt det lät, mitt hjärta stannade. nått ben i hans ena arm gick av... asså ååååh jag får rysningar i kroppen.. helt sjukt! sen hade några tjejer godistävling då man skulle ta upp en lång godisrem med munnen utan händerna och äta den så fort som möjligt. ena tjejen hade lite bråttom o fick godisen i halsen. dom 2 skadade blev hämtade med amublans och mösspåtagningen blev inställd. så sen ska vi ha nån annan dag. sååå dåligt, alla blev fett sura! men vi gick därifrån och festade vidare. vi gick till liljeholmens centrum med några i klassen och några från andra klasser, köpte dricka sen drog vi o satte oss i humlegården. hade skit mysigt! drack, lekte lekar och njöt av solen. kunde inte blivit bättre :) lite senare kom några av mina vänner som chillade med oss. alla blev hungriga tillslut så några gick o köpte pizza till alla o när dom kom tillbaka kastade sig alla på maten och gaaaaamade. hahahha så jävla rolig syn! sen blev alla mätta o glada. vi drack hela långa dan och hade jättekul. sen gick jag och några vidare. jag, olivia och lloyd åkte hem till lloyd o åt lite afrikanska mat, lloyd duschade så o vi chillade på honom. sen gick vi ut, jag och lloyd mötte upp flera andra för att gå ut och olivia åkte hem. vi gick till castle i gamla stan som hade premiär igår. tuuuung klubb asså! va massa folk där, bästa musiken, bästa djs, allt fanns! vi hade grymt kul men problemet var att jag va fett trött. men det funkade iaf. åkte hem o deckade sen.

... nu är det lördag och det är valborg. vad ska ni hitta på? jag ska hem till lloyd där vi ett gäng ska grilla :) ska bli grymt kul. ska möta olivia innan o åka dit tillsammans. sen får vi se vad vi gör. vi ska iaf festa! ha en rolig valborg och va försiktiga! bisou















Fler bilder kommer!


Kommentarer
Postat av: saumu

congtatz bebe!!..åh jag vill också tar studenten!....xx

2011-04-30 @ 19:52:42
URL: http://honeydripper.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0