My new pillow



Fick hem denna skön kudde idag!
måste ha en sån kudde eftersom jag har problem med nacke och rygg..
ligger konstigt när jag sover och får jätte ont :/
det är en av anledningarna till att jag har sömnproblem.
så jag hoppas jag kommer sova gott nu!

kudden är köpt på cellbess.se

så här beskriver dom kudden:

Vid besvär med nacke, rygg och axlar är det allmänt känt att en ergonomisk utformad huvudkudde kan ge lindring. Avlastar och hjälper dig slappna av. Höjdregleringen, mjukheten och utformningen gör att den passar de flesta. Kudden har fem olika höjder, två nackstöd med olika höjd och form att välja på. Kilplattan kan du ta bort för lägre höjd eller vända för höjdjustering. Kärna av högklassig mjuk polyeter. Kilplatta av fast polyeter. Avtagbart överdrag av 100% bomull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0