Pååååsklov!

Yeees idag var det sista dan i skolan, imorgon är vi lediga så vårna lov började efter idag :) vaknade upp av solen och fick direkt en bra känsla i kroppen. har varit på jätte bra humör idag och mått super! länge sen jag kunde säga så. vaknade tidigt och började 2, ville bara ut härifrån ut i solen så gick tidigare till skolan o mötte therese och qellie. vi åt lunch sen satt vi ute i solen ett tag, njut av värmen o åt glass. hur skönt som helst! jag var så hype hela dan, ville typ ställa mig på skolgården o dansa haha :p blir så när man har varit hemma sjuk.. efter skolan åkte jag till hagsätra hem till min killkompis familj där jag ska börja vara barnvakt åt hans 2 små systrar. jag va där för att lära känna dom bättre och se hur dom gör med mat, läggning o aktiviteter. var där jäääääättelänge o hade jättetrevlig. agnes en kompis är ju också en i familjen så chillade med henne, deras mamma och små tjejerna. dom bjöd på jättegod afrikanskmat och sen satt vi flera timmar o pratade om allt möjligt, killar, livet, afrika, sverige.. allt! vi skrattade o delade erfarenheter o hade så trevligt :) dom är underbara! får se om jag är barnvakt åt barnen i helgen, i hope so! nu är jag iaf hemma, ska gå o lägga mig snart. hoppas ni alla mår bra! bisou



Ems & Qellie idag, fläshar i solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0