Piiiiiiiiiinsamt!!

Heellu :) igår var jag på massage, var en pinsam situation.. kom till en kille, han va fett osäker.. o sen skulle vi göra några övningar o då sa han att jag skulle ta av mig allt! asså byxor och allt till underkläder. jag ba vaaa? driver du med mig? det har jag aldrig behövt göra förut. han ba: men egentligen ska du göra det. jag ba: måste jag? han ba: helst. jag ba: helst inte! så jag behövde inte. var ju inte beredd på det :O sen så skulle jag ställa mig framför honom med ryggen emot honom och så sa han: böj dig framåt.. o jag ba omg: tänk om jag bara hade haft string på mig o behövt böja mig fram. asssså jag blev så generad!! sen sög han på massage också. hahaha! fick en ny tid idag hos en annan men jag hann inte dit. åkte ju till charlize o katja igår efter massagen o sov kvar där så kom hem för ett tag sen o har precis duschat. är sååå stressad! ska ju på trey songz konsert ikväll o ska möta några kompisar kl 6 o dricka lite innan sen gå dit. är så taggad, i cant wait to see my baby :D nu måste jag göra mig i ordning o äta o allt! ha det bäst! bisou




Love u princess <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0