Rain

Fick gå hem i ösregnet, utan paraply.. inte najs :p är trött också efter några timmar som barnvakt åt två busiga barn. men vi hade jätte trevligt. var första gången jag  var barnvakt åt dom så dom var lite blyga, men det släppa efter en stund, då ritade vi, läste böcket, åt mat och kollade på film. jag hoppas jag får mer barnvakts jobb snart. nu ska jag bara chilla till therse ringer mig och då ska vi göra ett arbete genom telefon för hon är sjuk o kan inte träffas idag. dessutom har vi spexfoto imorgon med klassen och har ingen aning om vad vi ska klä ut oss till, så snälla om någon har nån idé. skriiiiiiiiiiiiv! skulle verkligen uppskattade. det nått helt flippat och kul! :D bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0