Super nanny!

Hellu! blev en tidig morgon för mig imorse. sov hemma hos katja och charlize inatt för dom behövde hjälp att lämna henne på dagis imorse. så jag sov där, gick upp vid 8, bytte blöja på charlize, gav henne frukost, satte på henne kläder och tog henne till dagis till kl 9. vi hade jätte mysigt :) världens sötaste charlize! saknar dom redan! igår innan jag kom till dom var jag i stan med charlize. vi mötte min vän linda o gick direkt till en sushi bar där jag och charlize åt lite. sen gick vi vidare till kungsan. där var det fuuuuuuuullt med folk. det dom hade uppträdande, ison & fille va där o så var det nån turkiskdag så det va massa turkar där o sålda shish kebab så. var jätte kul! träffade massa folk, gick runt o kollade, charlize fick leka o så kollade vi på ison & fille o dansade lite. hur varmt som helst var det också! lite senare kom våran kompis rami med 2 tjejkompisar. vi gick till donken med dom o åt lite frukt o glass sen åkte vi hem till charlize. det var en underbar dag :) nu är jag hemma, åkte hem direkt efter jag hade lämnat challie på dagis. har precis tagit en dusch, ska äta frukost sen vill jag ut! får se vad jag hittar på. träffar väl nån kompis o chillar i stan. ta hand om er! bisou













Kommentarer
Postat av: Tisha

Det skulle inte förvåna mig ifall jag såg dig flyga med ett paraply över sthlm, som Mary Poppins!

2011-04-18 @ 14:50:58
URL: http://thedudeonthestreet.blogg.se/
Postat av: Martine&MALIK

Så mange fine bilder :) Gleder meg til Malik får så langt hår :D

<3

2011-04-19 @ 08:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0