Trey songz förfest

SHU! sooolen skiner and i love it! igår blev det utgång till trey songz förfest på klubben NU! tillsammans med Olivia, Chris och Elli. Vi hade jättekul. Dansade hela kvällen till grymt bra musik! Det kom mycket folk o det blev lite trång o varmt, det va en nackdel.. Men annars var det najs! gick när olivia gick typ halv 3, då hon skulle åka till paris. hon hade bokat resan innan men vi drev hela tiden om att hon sa så här: "Ässh det va inte kul, jag drar till paris istället" hahahha! hon åkte dit o jag åkte hem o sov. nu har jag duschat, ätit frukost och gör mig i ordning. ska iväg med sanna till stan o hitta studentklänning till henne, sen kommer vi väl sätta oss i solen som igår o ba njuta! får se vad som händer ikväll. vill bara chilla iaf. titta på film eller nått! bisou








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0