Deep

Goodmornin'! hade en grymt kul kväll igår med mina vänner. vi var först hos brian, där vi drack, dansa o tog massa foton. hans familj var också där, så det var några vuxna med också och 2 barn, hur söta som helst. vi busade med dom hela tiden. lite senare gick vi alla därifrån o åkte till stan. jag och några till gick i förväg till ego och dom andra skulle göra något annat o komma efter en stund, men det blev lite missförstånd så dom var i någon park i drack, så vi gick dit. jag och 2 kompisar kom in i en djup diskution angående lite saker som hänt i våran kompiskrets. tårarna föll och det blev väldigt känsligt. han vi pratade med är även han som ska flytta så det blev väldigt jobbigt. efter diskussionen var jag och olivia inte längre på partymode så vi gick till donken och åt, sen åkte vi hem. annars var kvällen jätte rolig. vi kommer sakna våran vän tefo jätte mycket, men han har lovar o komma o hälsa på ofta. önskar honom all lycka! nu är jag iaf vaken, har ätit frukost o duscha. ska fixa lite saker sen dra till sanna. vi ska bara ta det lugnt, laga mat, kolla på film o så. blir skönt. ta hand om varann, bisou












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0