Farewell-party

Godmorgon :) allt bra med er? jag har sovit helt okey, saknar älsklingen brevid mig.. sjukt också.. vi drömde om samma sak. nu ska jag iaf äta frukost o duscha. har lite saker jag skulle behöva göra under dan så får se om det blir gjort eller inte. har inte så mycket tid på mig. ska vara hemma hos en kompis kl 6. där ska jag och massa vänner börja kvällen som är för våran vän tefo som ska flytta från stockholm. vi ska ha en farvälfest för honom ikväll. så först ska vi vara hos brian, dricka, äta lite o så. sen ska vi dra vidare ut, vet inte exakt vart än så det får vi se. men det blir nog jätte kul. förutom att behöva säga farväl till tefo :( jätte sorgligt.. men han har lovat att komma o hälsa på ofta så.. kanske drar till farsta med nicki och lilla amaya. min fina guddotter som nyss hade dop. tyvärr var jag i alanya då så jag kunde inte vara med :( men får fira henne på nått annat sett. hon betyder så mycker för mig, min lilla prinsessa! ha en bra dag, bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0