Fixa tattoo

Goodmornin'! gick upp ovanligt tidigt imorse.. har fått svårt o sova.. menmen.. igår var jag med sanna, vi var i farsta och shoppa. hittade en del fina grejer :) det är lätt o slösa pengar när man är shopaholic! inte bra! ska visa er sen vad jag köpte. vi var i farsta typ 4 timmar, shoppade och åt, sen åkte vi hem till mig och chillade här ett tag tills sanna gick hem. idag måste jag fixa lite viktiga saker, söka jobb o så, sen kanske jag ska fixa min tatuering jag har på handleden. aj ooont kommer det göra, men jag måste! men vi får se vad som händer idag. ni får ha en bra dag! bisou

Kommentarer
Postat av: fatima

Kommer bli så fint med tatto.. det gör bara ont i stunden.. men sååå värt det. Du klara det du är ju MARTINA. men varning -- beronde framkallande.

2011-08-26 @ 22:37:25
URL: http://www.mina-prinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0