Good girl

Det var fett skönt o träna!! tränade med nicki typ 1 timme sen strechade vi ett tag. nu känns det bra. har ätit lagom nyttigt idag också, en macka och en banan till frukost, en kycklingsallad till middag och sen en banan efter träningen. good girl martina! blev lite för mycket av det goda igår med sanna hahaha :p får se om jag kanske tränar imorgon också tidigt på dan.. om jag orkar.. nu är jag hemma, ska snart gå o lägga mig, väntar bara på att mina älskling ska ringa. sen ska jag lägga mig o läsa min braiga bok jag nyss börjat med resan tillbaka till den vita massajen, andra boken efter den vita massajen, så himla braaaaa! är helt inne i boken nu, så häftigt! känner det hon känner och ser allt framför mig, hur vackert kenya är.. wow vilken häftig berättelse. synd att den slutade som den gjorde.. någon som har läst eller sett filmen? :) en av mina favoriter, har sett filmen typ 50 gånger. nu ska jag packa! take care :) bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0