Gröna lund

Hellu! allt bra med er? ska berätta lite vad som hänt i helgen. i fredags åkte jag och sanna till solna för att fixa min tatueringen, men det blev inget. för killen som skulle göra den var inte direkt i sitt bästa skick. han var spikat hög eller nått.. det var jätte synd. hade verkligen velat fixa den, men får hitta nått annat ställe. istället åkte jag och sanna till kista, där vi shoppade lite sen åt vi grekisk mat, såå gott! hade en trevlig dag. efter åkte vi hem till sanna en snabbis och sen till våran vän andres. hos honom chillade vi, drack, lyssnade på musik o så. najsnajs! igår var jag först med sanna, sen åkte jag till stan och mötte älsklingen, hans bror christohper och barnen. va så kul o se dom igen :) vi åkte från stan till djurgården där vi skulle till skansen, men vi ändrade oss och gick till grönan istället, så mycket bättre! alla blev helt hype, speciellt barnen ;) direkt när vi kom in på grönan började dom springa runt och ville åka allt. vi börja med en barnkarusell för lilla emilio sen gick jag, florence och chris runt och åkte lite annat. hade jätte kul verkligen :) var länge sen jag var där, så var lite pirrig i magen, men var skit kul! åkte inte dom värsta grejerna eftersom vi var med barnen och plus att det var jätte långa köer så vi hann inte. en jätte lyckad dag! efter grönan åkte vi till stan där några åt på max, sen umgicks vi lite innan dom skulle åka tillbaks till uppsala. jätte sorgligt! ville inte att dom skulle åka :( menmen.. åkte hem sen och sov gott. var helt slut och hade skit ont i fötterna, så somnade snabbt och skönt. har typ precis gått upp nu, ska äta frukost o så snart. får se vad som händer idag. kanske åkte till sätra hem till katja och charlize och hälsar på dom. eller så vill jag gymma. vad ska ni hitta på idag? bisou













Kommentarer
Postat av: Moryn

Hej! De e bara fint med oss på väg till Västerås med familjen. Hoppas vi kan ses snart! Kram

Ps jag tycker du ska ta dig till Sätra va med de underbara sen gymma :-) hälsa så mkt om du åker! Kram

2011-08-28 @ 12:48:25
URL: http://moryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0