Life is a bitch

Hey. var precis ute och sprang en runda, kändes skönt att springa av sig allt skit som hänt och tänka på nått annat. kände också att jag har fått bättre kondition, orkar springa längre utan att stanna än vad jag kunde förut. skulle egentligen gymma idag men kände inte för det så sprang istället. men kommer försöka gymma resten av veckan. nu måste jag ta det här på allvar så att jag blir av med mina rygg- och nackproblem. naprapathögskolan här även öppna igen så ska boka tid dig så fort som möjligt. dom är grymt bra! för er som inte vet vad det är, är det en högskola för dom som vill bli naprapater och massörer. dom är i princip färdigutbildade och jätte duktiga. dom skriver ner alla problem du har sen känner dom vart det gör ont, sen får man massage i typ 45 min, allt för 140 kr. rekommenderar verkligen dom. men men, tidigare idag var jag med sanna, sov hos henne igår, vi tog det bara lugnt, pratade o så, var även i farsta idag och köpte ett nytt tangentbord till min data, för den va sönder, sen köpte jag lite mat och sist solade jag och åkte hem. har varit en jobbig dag, mina känslor har gått upp och ner. pga av lite saker som händer i mitt liv just nu.. helt onödiga saker egentligen, men saker som måste lösas. men det är så livet är, life is a bitch. just nu känner jag bara för att lägga mig ner i sängen och sova. ska nog göra det snart också. hoppas ni mår bra. godnatt, bisou


Kommentarer
Postat av: fatima

Men sötis :( inte alls trevligt. styrke kramar.

2011-08-25 @ 00:29:47
URL: http://www.mina-prinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0