Mamma & dotter tid

Hey :) hur har eran dag varit? min har varit bra, har spenderat den med min mamma. alltid bra med lite mamma och dotter tid. vi var på arbetsförmedlingen där jag nu har skrivit in mig. kände att det skulle vara en bra grej nu när jag måste börja söka jobb, bara som lite backup. var där ett tag och skrev in lite uppgifter på datorn sen fick jag prata med en tjej som gjorde en handlingsplan för mig. så nu är det bara att börja söka massa jobb! vill jobba på dagis, så ska försöka hitta nått bra ställe som passar mig. känns lite läskigt nu när man ska ut i vuxenlivet. hade lite ångest igår, sa till mamma att det känns som livet är slut nu, att man inte kan göra det man vill eftersom det blir massa krav och mindre tid när man skaffar jobb.. men det löser väl sig. snart blir det jobb, hus, man, barn och giftemål hähä ;) efter arbetsförmedlingen gick vi och åt sallad sen köpte vi lite småsaker och sist solade vi och åkte hem. har varit en skön dag. ska chilla nu ett tag sen lite senare ikväll ska jag och nicki gå och gymma. det var ett tag sen, måste göra det när jag har tid. bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0