Sommarväder

Hellu! riktigt fint och skönt väder idag! glad jag blir! står ute på ballkongen och njuter av solen. trodde verkligen att sommaren var helt helt över och att solen aldrig skulle komma tillbaka.. väntade mig att snön skulle komma snart :p men nu är solen här, tack gud!! finns inget bättre än varmt o skönt väder. nu vill man sitta ute och ha picknik eller nått.. gör inte så mycket just nu, är kvar i uppsala, ska nog åka hem idag. har haft det bra här, blev kvar ett tag. har gjort massa roliga saker med baby och hans barn. sista dagarna har det bara varit vi 2, då har vi bara tagit det lugnt, kollat på film, ätit gott o så. har hänt lite jobbiga saker också.. men det är inget jag ska gå in på. skriver senare idag om jag kommer hem. take care! bisou



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0