This distance between us, kills me..

Hellu :) sorry att jag har varit dålig på att uppdatera. direkt efter turkiet åkte jag hem till älsklingen i uppsala och kom hem idag. har inte haft tid o blogga på den tiden, men nu är jag tillbaks.. känns jätte tråkigt o jobbigt att vara tillbaka i stockholm/hemma. har varit i andra trevligare miljöer i 2 veckor nu och vill inte alls vara här. vill tillbaks till min älskling :/ men har iaf hade det jätte bra. turkiet har jag ju redan berättat om det, var jätte skönt o roligt där. uppsala ska jag berätta om nu. åkte dit i söndag o kom hem idag. har varit med älsklingen, mest tagit det lugnt hemma hos honom, lagat mat, kollat på film, gamat godsaker o myst, helt enkelt njutit av varandra. har varit dåligt väder dom flesta dagarna så har mest varit inne. men nu har det varit bra väder i typ 2 dar så då har vi varit ute lite i solen. baby har jobbat några av dagarna, då har jag varit hemma o chillat, varit o handlat o så. sen när baby kom hem hittade vi på olika saker. var jättekul att få se hur han bodde, träffa hans hund o se hur det är i uppsala, har aldrig varit där faktiskt. jätte mysigt villaområde han bor i. hans barn kom igårkväll så jag var hemma med dom idag när han jobbade. vi hade jättekul! först åt vi frukost sen kollat vi på film, gick ut o lekte i parken, gick o handlade, barnen cyklade, vi spelade tvspel, åt lunch o massa annat skoj. dom är så söta! när johnny kom hem åkte vi alla till uppsala C och åt på restaurang sen gick vi runt o kollade lite i gallerian. hade en jätte trevlig dag innan jag åkte hem. saknar dom redan grovt mycket.. nu är jag iaf hemma. ska bara ta det lugnt ikväll. hoppas ni alla mår bra. glöm inte att kommentera ;) bisou










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0