Mina tjejer

Godmorgon! fyfan vilken dag igår, bara massa skit. så skönt o få sova, va helt slut.. träffade sanna först igår, vi satte oss på ett café i medis, där vi satt i typ 5 timmar. vi åt lunch, fikade och pratade. riktigt skönt. efter åkte hon iväg och jag gick hem till nicki och amaya. var där till senare på kvällen, myste med amaya och åt god afrikansk mat som nicki hade lagat, hon är bäst! sa till henne att när jag är gravid ska jag komma hem till henne så ska hon få lära mig allt hon kan ;) hade jätte trevligt hos dom iaf. amaya min fina goddotter, har blivit så stor :) min lilla tjockis! älskar mina tjejer så mycket! hon fick lite barnmat igår också, mangopuré, det tyckte hon va jättegott. åt så hela hon blev kladdig haha :) söööötnos! idag ska jag nog hem till pappa och ringa lite viktiga samtal, sen måste jag söka lite jobb o så. får se vad som händer sen. ha en bra dag iaf! bisou













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0