Avslutning!

Hey! idag var det min sista dag på denna arbetsplats. skönt att vara ledig nu ett tag men tråkigt :/ trivdes bra där och kommer sakna alla, barnen och personalen! fick iaf en fin avslutning, då en fröken bakade sockerkaka och jag hade med mig glass till alla, så det blev lite fest! sen fick jag massa kramar av barnen innan dom gick hem. gav en aladin chokladask till personalen :) sen fick jag också en fin chokladask av en mamma. så gulligt! well well nu är det bara att se framåt och hitta ett nytt arbete. så sjukt! satt på bussen påväg hem idag och pratade med min tjejkompis pappa som jag träffade på och då berättade jag att jag slutade på mitt arbete idag och att jag ska söka nytt inom förskola, då var den en man som ba -"ursäkta att jag lägga mig i, men sa du att du söker jobb inom förskola? jag ba: ah? han ba: min barn går på en förskola i bandhagen, som är jättebra och där kommer dom behöva ny personal snart, så ta numret dit och ring och prata med dom". HUR SHYSST SOM HELST JU! så jag tackade så mycket och tog nret. ska väl ringa dit imorgon :D hoppas hoppas! nu är jag iaf hemma, har ätit middag o så. ska ta en dusch, sen träna lite och slå in julklappar. annars blir det bara chill. hoppas ni mår bra! bisou



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0