Beloved friends

Hellu. allt bra med er? i onsdag träffade jag nicki och amaya efter jobbet. vi åt och gick runt lite i liljeholms gallerian. hade jätte trevligt! och igår träffade jag olivia, vi åt på café 60 och satt där och pratade i timmar. hur trevligt som helst! har inte träffat henne på jätte länge, så det va kul :) åkte med henne hem efter och fick följa med på första bilturen med henne efter att hon tog körkort. riktigt grym på att köra, go girl! resten av kvällen chillade vi bara hos henne o satt o pratade. gick upp tidigt imorse tillsammans då jag skulle till sjukgymnasten och hon någon annan stans. fick med mig ett stor paket som en försenad födelsedagspresent, som jag snart ska öppna :D den är jääääääääätte stor! undra vad det kan vara? well well. är hemma nu iaf, det gick bra hos sjukgymnasten. ska duscha, sen sätta på musik och fixa lite grejer, söka jobb o så. får se vad som händer sen idag! bisou




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0