Födelsedagsfirande

Heey folket! allt bra med er? jag har jobbat hela veckan, det har gått bra. har inte så långt kvar på det här stället, så måste söka nytt jobb.. ska försöka sätta mig ner och kolla lite idag. men först ska jag träffa min vän cathy i stan och gå runt lite där med henne :) igår var jag på en jätte trevlig födelsedagsmiddag på en restaurang. den var för nickis kille jesse och han visste inget om det, så det blev en överraskning. hans familj och vänner var där. åt god mat, sen blev det fika hemma hos hans mamma. sitter o lyssnar på metropol och har nyss ätit en god frukost. ska duscha snart o göra mig i ordning. ha en bra dag! bisou






Kommentarer
Postat av: moryn

Åååh vad gott med indiskt!

2011-12-15 @ 22:27:49
URL: http://moryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0