God jul & gott nytt år!

Hellu! har ni haft en bra jul? det har jag :) på julafton var vi hela familjen hemma hos pappa och firade. kollade först lite på kalle anka sen åt vi en god julmiddag med massa olika godsaker! jag va så hungrig och åt så mycket :D man får passa på när man bara får den maten en gång om året! efter middagen öppnade vi julklappar, sen satt vi o kollade på film och åt godis och ris a la malta. blev en lyckad julafton tillsammans med familjen. lite senare på kvällen åkte jag till medis och mötte upp nicki som var hemma hos hennes killes pappa, så vi gick dit och umgicks lite med hans familj och lilla amaya. jätte mysigt! så trevliga personer! sen blev vi så trötta så vi gick hem till nicki o sov. igår åkte vi in till stan för o se om mellandagsrean hade börjat, men nepp, alla butiker va stänga, förutom typ sida och elgiganten. så vi gick o åt istället sen åkte vi tillbaka till nicki och lagade en god middag och städade lite. sen hade vi bara en myskväll framför tv med god mat :) sen sov jag över där tills idag. väckte nicki imorse och sa att vi skulle skynda oss till mellandagsrean i stan, så då kom hon upp o så gjorde vi oss iordning o åkte in. där va det såklart fullproppat med folk och mest skitsaker i butikerna.. men vi gick runt en stund, sen kom 2 kompisar till nicki och lite senare kom emma. jag och emma blev skit hungriga så vi gick o åt på kungshallarna, där var det också fullt med folk, inga platser och långa köer. men tillslut fick vi plats och våran mat och kunde äta oss mätta. efter gick vi runt igen i butikerna och hittade lite smått o gott på några av dom. fick med mig lite fint hem iaf :) ska visa er! men allt va inte på rea. det är komplicerat det där med mellandagsrean, man hittar ju inget för allt folk och för att dom tar fram massa skitsaker i butikerna och tar bort allt fint. men har man tur och krigar lite så hittar man nått. är iaf jätte trött efter shopping dagen, så nu är jag hemma. har nyss duschat, ska checka datan lite sen ska jag fixa mina naglar. ska göra om min franska manikyr. hoppas ni har haft en underbar jul iaf! god jul och gott nytt år på er :) bisou









Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör du dina lockar?

2011-12-27 @ 18:42:31
Postat av: Martina

Anonym - Jag lockar med plattång

2011-12-27 @ 19:53:20
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0