Kryssning

Hellu :) jag och älsklingen gjorde en spontanresa med Viking line, Amorella iförrgår till igår, 23 timmars. vi hade jätte trevligt och mysigt! vi hade bokat en lyxhytt och buffé. hytten va helt okey med dubbelsäng, stort fönster o så. middagen va också helt okey, en liten buffé man fick äta hur mycket man ville av, med dessert efter. vi tog det lugnt och bara njöt av tiden tillsammans. fick 2 julklappar av älsklingen också en jätte fint halsband och en nalle. halsbandet tog jag på dirket och kommer aldrig ta av det! tack tack igen älskling! ska ge honom mina julklappar när vi ses nästa gång, som är snart. yes, blev en lyckad kryssning. när vi gick av båten igår, tänkte vi åka igen, men det blev inte så. det får vi ta nån annan gång :) älsklingen åkte hem till sig och jag till mig. kändes jätte tråkigt o skiljas åt.. well well.. idag är det nyårafton. antar att många ska festa loss, själv ska jag hem till min vän olivia där det är middag sen ska jag iväg med nicki till hennes brorsa senare på kvällen och fira tolvslaget där. blir nog bra :) nu ska jag bara ta det lugnt, kolla lite jobb o så, sen ska jag duscha o göra mig i ordning. GOTT NYTT ÅR PÅ ER! bisou






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0